streda, 20. augusta 2014

Maybelline GREAT LASH

 Dnešný príspevok sa bude niesť v negatívnom duchu, teda skôr vo varovacom. Ako som šla k priateľovi a mala dve hodiny času na prestup na vlak vo Vrútkach, vydala som sa naprieč neznámym mestom a zbadala som 101 drogériu. Pri stojane Maybelline boli rôzne výpredaje, klasická žltá colossalka bola za 3€, len bohužiaľ v hnedom prevedení. Až som zbadala túto za 1,49€ !! a pri pokladni mi nablokovali ďalšiu zľavu na výrobky Maybelline a platila som za ňu niečo okolo 90 centov, takže až tak moc ma to nemrzí.



Čo ma hneď upútalo je balenie, ktoré je krásne, aspoň lahodí mojim očiam. Kombinácia ružovej a zelenej, ktoré sú dosť výrazné farby neostane nepovšimnutá. Balenie je aj také maličké, že sa šupne naozaj všade a nezavadzia.


Po otvorení na mňa vykúkol takýto nevšedný srdiečkový kartáčik s umelými štetinkami. Mne viac vyhovujú klasické štetinky také tie druhé, nie tieto umelohmotné kefky. No čo keď by mi náhodou vyhovovala že?


Jediné pozitívum na tejto špirále vidím v balení a v tom, že nenaberá príliš veľa farby na kefku. Na pravom oku som si mihalnice vytočila klieštikmi a na ľavom nie. Na tomto pravom môžete vidieť ako "super" ich nafarbí, až ich zlepí a to sú prosím pekne 2 vrstvy!! Nie je to moja chyba, že by som s ňou nevedela pracovať, pretože iné špirály mi toto nerobia.



Špirála neuveriteľne zlepuje, drolí sa a pomaly schne takže sa otláča na horné viečka. Ako tak fajn sa dá využiť na dolné mihalnice, ale mám špirálu už len kvôli farbe, kde si namáčam druhé kefky.


Na ľavom oku je to o niečo lepšie, ale ani tak sa mi nepáči ten efekt. To nahoršie otlačenie na hornom viečku som radšej odmaľovala, lebo to bola katastrofa. Moja prvá skúsenosť s riasenkami Maybelline a hneď hrôza, teraz sa obávam vysúšať ďalšie. Ale ako som zistila, táto špirála má dva rôzne kartáčiky, jeden tento srdiečkový a druhý klasický, pripomínal mi špirálu a tá je vraj super. No lenže otvárať špirály v obchode sa nemôže a ani nechce ( kvôli iným, aby si ju nekúpili vyschnutú) tak nemôžem zistiť aký ma daná špirála kartáčik.


Takže túto špirálu neodporúčam! A ako ste na tom Vy ? Vyskúšali ste niekedy túto špirálu? Ktorá Vám najviac vyhovuje od Maybelline?

4 komentáre:

  1. Nelíbí se mi moc ten kartáček :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja jsem prave slysela, ze je dost spatna, tak jsem ji ani nezkousela... Ale strasne se mi libi tve fotky!!! :)
    Berry The Blue

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se líbí balení, že se všude vleze, ale co to udělá s řasama, to se mi fakt nelíbí. Docela hrůza a ještě ta spirála, já bych s ní neuměla ani pracovat :D

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks