piatok, 22. augusta 2014

Magický minerálny púder?

Ahojte moji milí,

v tomto článku by som sa s Vami chcela podeliť o môj objav, ktorý som našla minulý rok. Ide o "magický minerálny púder" od Jeroma Alexandra, ktorý mal naň reklamu v topshope. Jeho plná suma sa pohybuje okolo 20€ sa mi zdá, no ja som ho zakúpila v Tescu za 5€. Celé balenie obsahovalo tento štetec, púder, hubku na nanášanie a špirálu. Hubka nestála za nič aj so špirálou, tak putovali obe do koša. No tieto dva "poklady" nie.




Balenie je jednoduché, trošku labilné, čiže v kabelke by som ho nenosila. Balenie po otvorení obsahuje aj zrkadlo, čo považujem za plus. Je to trošku nezvyčajný púder, pretože v sebe obsahuje rôzno farebné miestečka, ktoré majú neutralizovať napr. kruhy pod očami, akné,... V reklame to vychvaľovali, vraj netreba žiaden iný make up, stačí len toto naniesť a pleť bude bezchybná. Omyl ! Ak sa použije samotný, nezakryje nič. Ani akné, ani kruhy pod očami.


Na fotke vyzerá trošku do oranžova, ale v skutočnosti nie je. Je trošku prášivý, ale na tvári drží. Nerobí takú umelú masku, na ktoré sú niektoré púdre expertmi. Úprimne, toto je už moje druhé balenie, pretože prvé som si totálne zamilovala. Na tvári je prirodzený, zafixuje make up a ako keby "pohlcuje" mastnotu, pretože moja T zóna vydržala byť dlhšie matná.

Štetec je jemný, štetinky z neho nevypadávajú a dobre sa drží v rukách. Pigmentáciou je na tom dobre a to som len tak "čárla" slabo po tom. Priznám sa, neskúšala som ho nanášať tou hubkou po celej tvári, možno by aj obstojne kryl. Ale ako púder je skvelý. Neviem či sa dá ešte zohnať, bol kupovaný minulý rok.


Ktorý je Vás najobľúbenejší púder? Vyskúšala niektorá z Vás tento "magický" ? ☺

Prajem krásny deň ♥

3 komentáre:

  1. Pudr vypadá skvěle, líbí se mi zalisované meteoritky v ploše pudru. Podle mě ten pudr má spíš takový ten rozjasňující efekt - něco jako meteority, takže spíš pleť hezky rozjasní přes makeup.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá teda skvěle :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks