štvrtok, 21. augusta 2014

goodbye damage !!

Kondicionéry a ja, to je dlhý príbeh. Vyskúšala som ich nespočetne mnoho, ešte ako malá mi maminka kupovala z tunajšej drogérie nejaký o objeme 1liter. Neviem čo to bolo za značku nič, ale účinky mal vynikajúce! Na moje kučeravé vlasy ( teda ako malá som mala kučery ako prstienky) bol zázrak nájsť dobrý kondicionér, ktorý by ich rozčesal a vyživil, ale on to dokázal. Odvtedy pretieklo veľa vody a snaha   nájsť super kondicionér stále pokračuje. Vyskúšala som od Gliss Kur ( tie boli fajn, ale nič prevratné), SunSilk ( pamätáte ešte na ne ? aj tie boli super :) ale už som ich nikde nevidela), vyskúšala som aj Baleu tú radu s arganovým olejom ( nádherne voňala tá rada, je bez silikónov a mojim vlasom vyhovuje, tak sa isto ešte k nemu vrátim), ale hľadala som ďalej. Až som našla oranžový zázrak...



Nie je to dávno, čo sme boli na nákupe v Tescu a ja som zavítala k stojanom so šampónmi a kondicionérmi. Keďže na dome nemám žiadny, len kúru od Weledy ( o tej tiež napíšem) tak som skúmala, ktorý si vyberiem. Keďže k môjmu šampónu nemali kondicionér, tak som si vybrala tento na zničené vlasy. Sľubuje že odvráti 1 rok poškodenia za 1 týždeň. Keďže je leto ( aj keď to moc vonku nevyzerá) slnko občas pálilo a moje vlasy prešli odfarbovaním na ombre, chcela som im dopriať navyše starostlivosť.


Zaujal ma už len samotným balením, ktoré je pevné a nepremačká sa, ako napr. plastové fľaše. Otváranie je totožné ako u iných výrobkoch Garnier Fructis, no narozdiel od šampónu sa otvára jednoducho. Zatvoriť sa dá pevne, takže sa nestane, že by sa niekde v kufri / taške otvoril. Konzistenciou je hutnejší, takže ho netreba veľa a ľahko sa nanesie na vlasy ( ja si spravím v ruke cop a nanášam na zvyšok vlasov, snáď chápete ☺ ) Nechám pôsobiť pár minút a medzitým si vychutnávam krásnu vôňu, ktorá prevonia nielen vlasy, ale aj samotnú kupeľnu. Po umytí mám vlasy hebučké, prevoňané a ľahko rozčesateľné.


Maximálne súhlasím s popisom, ktorý sa nachádza na zadnej strane. Samozrejme nemôžem posúdiť, či mi ovocný koncentrát prenikne do vlasových vlákien a vyplní ich ( dúfam že áno ), ale zaceľuje obal vlasu ( vďaka silikóny) a navracia lesk. Moje vlasy boli na nepoznanie krajšie, jemné, lesklé a stále som dávala niekomu privoniavať moje vlasy, nech mi ich pochváli ☺.


Tu môžete vidieť zloženie. Áno sú tam silikóny, áno je tam parfum, ale za to mi tie silikóny stoja a isto sa budem k tomuto kondicionéru vracať neustále, aj keď budem asi striedať, aby si vlasy nezvykli.

A čo Vy? Vyskúšali ste niekedy tento kondicionér? Aký je Váš najobľúbenejší?

1 komentár:

  1. Nevyzkoušela, ale v Rossmanu byl teď v akci a chtěla jsem si ho koupit :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks