štvrtok, 28. augusta 2014

EOS pomegranate raspberry

Ahojte,

už je tomu tak týždeň čo som sa ozvala správou na túto fb stránku. Ide o Slovenku žijúcu v USA, ktorá má fb stránku. Chodí, hľadá, kupuje a následne predáva originály na Slovensko za veľmi slušné ceny! Balzámy EOS som mala vyhliadnuté už dlhšie, resp. som dlhšie po nich túžila. Som sa stále pýtala, čo je na nich také dokonalé, že ich každá celebrita má a každé dievča ich chce mať ? ( Česť výnimkám).




Tak som napísala správu, zaplatila som peniažky na účet a za 4 pracovné dni  bol môj EOS u mňa. Vybrala som si príchuť/ vôňu pomegranate raspberry a môžem povedať, že to bolo sakra ťažké rozhodovanie! Prišiel originál zabalený, teda aspoň vieme, že nebol použitý. Keď niekto nepozná EOS, tak ide o balzámy na pery, ktoré sú 100% prírodné, bez obsahu gluténu, parabénov a petrolátu. Na výber je 13 príchutí ( no sú aj rôzne limitované edície) a 95% zložiek je organických. Kľúčové zložky balzámov sú - bambucké maslo, jojobový olej, vitamín E a aloe. 


Má nezvyčajný tvar ( vajíčka ) no ľahko sa uchopí do rúk aj vďaka ústupku(???) na boku. Nie je to klasický plast, ale skôr taký pogumovaný, čiže pevne sa uchopí do rúk a nešmýka sa. Nestalo sa mi, že by mi vypadol do rúk. Možno pre niekoho bude obal mínus, ak by chcel nosiť balzám vo vačku, no dá sa kúpiť aj EOS v tyčinke ( napr. vanilkový ♥ )


Po otvorení ( odšraubovaní) vykukne malá pologuľka, ktorá je bezfarebná. Myslela som si, že vôňa bude prenikavá, že ju ucítim hneď po otvorení, no nestalo sa tak a musela som si až privoňať. Vôňa je sladká, krásna, nerušivá. Láka ma vyskúšať aj iné príchute ( sweet mint, blueberry acai,...) Čakala som, že balzám bude taký mäkší, ale na perách ľahko kĺže a zanecháva jemnú vrstvičku balzámu, nič prehnané. Pocit nanesenia drží dlhšie, neviem presne koľko, pretože som chorá a patlám si ho skoro stále keď ho mám vedľa mňa ( :D ). Takýmto tempom mi dlho asi nevydrží, hold keď je nová vec, treba ju riadne otestovať ( máte to tiež tak? ☺ )  




Ako vidíte, na perách zanecháva slabučkú lesklú vrstvu. Určite odporúčam každému aspoň vyskúšať, hoci nie každý je ochotný dať za balzám skoro 7€.

Máte skúsenosť s EOS? Akú príchuť by ste chceli vyskúšať? ♥

12 komentárov:

  1. Já jsem balzám EOS ještě nezkoušela, nějak nejsem ten typ, který by za "obyčejný" balzám jenom s hezkým designem dal 200 Kč. Radši si koupím nějaký balzám od Crazy Rumors.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zas nemala toľko vychvaľované Crazy Rumors :) tak každého láka niečo iné a EOS som mala na mojom wishliste už riadne dlho :) a keďže som neminula skoro ani cent cez leto, tak som si povedala že si ho kúpim :) a už len keď sa naň pozriem sa musím usmiať :)

      Odstrániť
    2. tiež mám EOS a podľa mňa to nie je úplne obyčajný balzam, akých je v drogériách kopec. Jednak má priateľné zloženie a skvelý účinok.. no každému vyhovuje niečo iné. Ja EOS milujem :-) Písala som o ňom aj na blogu: http://mycosmetictests.blogspot.sk/2014/08/evolution-of-smooth.html

      Odstrániť
    3. Tvoj blog sledujem pravidelne a každý článok hneď čítam :)

      Odstrániť
  2. Eos chci vyzkoušet, ale pořád se nemůžu rozhodnout, jakou vůni? :D Miluju růžovou, ale nevím, jestli je to přesně ono. :( :D
    Beautiful while blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.eosbalzam.sk/ktoru-prichut-si-vybrat/ možno ti toto pomôže :)

      Odstrániť
  3. Eos je super. Mne ho sestra priniesla z anglicka a som maximálne spokojná

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. za mne jednoznačně vede Carmex, EOS mi přijde o něco lepší než balzámy z drogérie, ale to neznamená, že jich tu pár nemám :-)
    Moc pěkná recenze

    nail polish - nail art blog Mikrosvět by Ellen

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pořád se chystám EOS koupit, ale nějak se pořád bojím, že to nebude originál, když u všech e-shopů, které píší, že mají zaručené orig. z USA pak vidím všechno zboží, které vidím i na ebay :( Pak pochybuju. Tohle jsi měla super, přes tu slečnu. Co se vůní týká, chci pro sebe taky pomegranate, dcera chce kokos.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúste na fb stránku EOS balzam sr/čr :) oni majú eshop a majú rôzne prichute a originály :) alebo teda tiež cez tú stránku americana :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks