sobota, 5. júla 2014

za málo peňazí veľa muziky 2.časť :)

Ahojte kočky! Krásny slnečný deň vám prajem ( teda dúfam že je slnečný, píšem to večer v predstihu pár dní ). Ako som ukazovala v predchádzajúcom článku, mám pár overených výrobkov od Balei, na ktoré nedám dopustiť a budem im verná, pokiaľ sa budú vyrábať. Dnes vám ukážem ďalších pár výrobkov, ktoré odporúčam. 



Ako prvé je to pena na holenie. Jej cena bola 1,79€ a zaujalo ma na nej to, že je bez farbív, parabénov, silikónov a minerálnych olejov..Krásne vonia a stačí jej naozaj málinko a nádherne sa rozpení. Neštípe, nedráždi a holenie s ňou ide jedna radosť. Boli časy keď som nepoužívala žiadne gély, ani peny, no po ich vyskúšaní si to neviem bez nich ani len predstaviť. Nie je to veľká investícia a vydrží pomerne dlho.



V lete je veľmi dôležitá ochrana pred slnkom a to už či tela alebo pier. Na pery posledné obdobie ( mesiac ) používam tento s ochranou SPF 50. Je trošku tuhší, nefarbí, jemne ich zahalí leskom a chráni pred slniečkom ( nie sú vysušené :) ). Je v klasickej tube, vysúvateľné a pomerne pevné balenie, drží a nehegle sa. Myslím, že sa to môže použiť aj na znamienka. K dispozícii sú aj s ochranným faktorom 20 a 30. Cena cca 1,39€ ( súťažíte oň aj v letnej giveaway )




Keď sme už pri tej ochrane, netreba zabúdať ani na ochranu tela ( pred slnkom :D ) a kúpila som si tento krém s PSF ochranou 20 a kokosovou vôňou. To že milujem kokos v kozmetike je už asi jasné a mám veľa veľa kokosových vecí. Cena bola okolo 2 alebo 3€, už si nepamätám. Krém sa rýchlo vstrebáva, nezanecháva biely povlak a keď som chodila po slniečku nespálila som sa a ani som sa nevyhádzala ( som alergická na slnko :/ ). A aj v teste práve tieto SunDance opaľovacie krémy uspeli veľmi vysoko ( predčili aj Biodermu vraj).


Po opaľovaní som sa nezvykla natierať, len osprchovať a nechať tak. Po kúpení práve tohto gélu Aloe Vera sa to celé zmenilo a poctivo sa po opaľovaní a osprchovaní natriem. Pokožku schladí, upokojí. Cena bola 3,19€ sa mi zdá a bol posledný, čiže asi je veľmi žiadaný. Veľmi chválim pumpičku a konzisteciu, ktorá sa ihneď vstrebáva a pokožka po nanesení nelepí.



A na záver, na osvieženie čistá voda v spreji. Má jemný rozprašovač, vďaka čomu vydrží dlhšie. Jej cena bola 1,49€ . Najlepšie je keď si ju dáte schladiť do chladničky a v horúčavach to oceníte. Samozrejme nie je to žiadna termálna ani dermálna voda, čiže jej využitie je obmedzené len na osvieženie počas dňa.




Tak toto boli moji obľúbenci od Balea. A čo vy ? Čo je vaše obľúbené a odporúčili by ste mi? :)

3 komentáre:

  1. Miluji baleu :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá voda v spreji je super, mám už druhú a neviem si ju vynachváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skúšala som tú penu na holenie, bola fajn, ale gél drží na lepšie a lepšie sa mi s ním holia nohy. Gély na holenie používam jedine od Balei, Gillete mi nejako extra nesadli. Tá Balea je fakt zázračná značka, toľko sortimentu neponúka žiadna značka, majú alternatívu ku každému drahšiemu produktu a sú to častokrát veľmi vydarené vecičky, mám málo zlých skúseností, škoda, že je dostupná len v DMke.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks