pondelok, 21. júla 2014

pokus s ombré ☺

Už je to pár rokov dozadu, čo som chcela vyskúšať ombré, len ma odradzovalo to, že už veľa dievčat to nosila a predsa len ide o "vytiahnutie" farby a bála som sa zničenia vlasov a že mi to chytí dočervena. Ale pár dní dozadu ma to opäť chytilo a keď som cestovala za priateľom a mala som hodinu a pol čas vo Vrútkach na prestup, ktoré absolútne nepoznám :D som sa predsa len vydala naprieč mestom a zbadala som tam 101 drogériu. Aby mi rýchlejšie prešiel čas som tam zamierila a zbadala som túto farbu v akcii. Náhoda? ☺ Vyšla ma na 5,99€ čo je dosť, čo sa týka farby.


Vybrala som si verziu na tmavú hnedú až čiernu. Balenie obsahuje oxidačné činidlo, zosvetlovací prášok, pár rukavíc, kefku na nanášanie, podrobný návod a zosvetľujúci krém a záverečnú starostlivosť ( niečo ako kondicionér, ktorého je až 40ml!!!! háábadej ☺ )

oxidačné činidlo a záverečná starostlivosť nie sú na fotke :/


Najprv som farbu naniesla na končeky a nechala pôsobiť 7 minút a následne som naniesla zvyšok farby na vlasy až pod bradu a nechala ďalších cca 23 minút. Veľmi som sa bála, že mi to chytí do červena / oranžova, ale chytilo mi to pekne, páči sa mi to. Wualáá a tu je výsledok :)



Vy čo ? Páči sa vám ombré? Už ste ho niekedy vyskúšali? :)

11 komentárov:

  1. Vypada to nadherne, taky nad tim uvazuju, ale mam hodne tmave hnedou - barvu... tak se moc boji, co z by toho bylo My Small Happinesses

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo ja som mala tiež, dokonca až dočierna a bála som sa :) vždy je možnosť ostrihať tie vlasy alebo si ich naspäť prefarbiť hoci to dosť zničí vlasy :) preto som si to tam nenechala dlho ale tak okolo 20 minút a som spokojná :)

      Odstrániť
  2. Já myslím, že výsledek stojí za to! ;-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to veľmi pekné :) síce ja by som sa bála takto doma skúšať, ale tebe to pekne chytilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja som sa bála tiež, či mi to nechytí na červeno alebo ryšavo nejako extra, ale tak dopadlo to dobre :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá to fakt dobre! Škoda že mám čierne vlasy a nič také nemôžem vyskúšať :(

    Rada by som Ťa pozvala do mojej giveaway :)

    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prečo by si nemohla ? :) môžeš :) skús sa porozprávať s kaderníčkou nejakou :)

      Odstrániť
  5. K novému looku vlasů to chce také nové oblečení! Podívej se na www.answear.cz mají oblečení všech stylů, barev, velikostí a značek! Můžeš si zakoupit i celý outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks