piatok, 11. júla 2014

krémujeme o dušu ☺

Kedysi som sa nenatierala ako je rok dlhý,no moje nohy si priam pýtali nejakú hydratáciu, ale ja blbá som to neriešila - veď načo... Ale cca posledný rok natieranie neignorujem ( aj keď sem tam zhreším a zabudnem )



Doma na poličke sa mi usmievajú títo traja krásavci ↑ :)

1. Balea Mango mambo
2. Dove pure & sensitive
3. Bioderma Atoderm Lait


Čo sa týka cenového rebríčka tak to ide presne podľa poradia, najlacnejšia je Balea a najdrahšia je Bioderma, čo sa ale týka mojej obľúbenosti, ta máme trošku iný rebríček. Ale pekne poporadí ☺

Balea Mango mambo

Toto telové mliečko je k dostaniu iba v DM drogérii, no ( bohužiaľ!! ) je to len limitovaná edícia. Bála som sa tej vône, pretože mango nie je zrovna to, čo by som vyhľadávala. Ale mne naozaj vonia, čo sa nedá povedať o mojej maminke.  Musím pochváliť aj vydarené balenie, úplne z neho evokuje leto, voda, slnko,... Dokonca aj čo sa týka dávkovania mi nevadí, pretože sa ľahko otvára a zatvára, nemyslím tým dobrovoľne, že by sa niekde v kufri otvorilo a krém vytiekol, to nie. Na to, že stoji cca 1,79€  si vedie s hydratáciou super. Nie je to niečo svetaborné, ale čo by sme za tú cenu chceli však? Večer nôžky nakrémujem a ráno mám ešte miernu vrstvu na nohách čo sa mi páči. Ďalej dávam plus za jemný lesklý finish, pretože som si ho ráno natierala a dala šaty, a mojím nohám to dodalo šmrnc. Vsiaklo sa ihneď a nerobilo to žiadne biele čiary, že by sa mi nechcelo vsiaknuť. Mám ho teda asi aj najviac vypotrebované zo všetkých troch telových mliečok. Dávam mu hodnotenie za A ;)




Dove pure & sensitive 




Na tento krém som sa naozaj tešila, pretože má byť vhodný na citlivú pokožku, ktorú ja naozaj na nohách mám. Nesadne mi čokoľvek, potom ma svrbia, ja si ich rozškrábem do krvi a ide to ďalej dokolečka dokola. Priznám sa, aj keď mám asi polku už vypotrebované, nemám chuť spotrebovať tú druhú. Mliečko mi absolútne nesadlo, je moc riedne, nechce sa vpíjať do pokožky, vytvára mi len biele čiary na nohách a vpije sa až po pár minútach a ostane mi ako keby krupica na nohách, ktorú musím dať dole ( stuhnutý krém ). No des a hrôza. Pokiaľ viem, tento krém stojí asi okolo 4€ ( ja som ho kúpila po Vianociach v akcii s dezodorantom a sprchovým gélom za 4,49€ ). Už nikdy si ho nekúpim a asi ani žiadne Dove telové mlieko. Totálna sklamanosť na plnej čiare. Nehovoriac o tom, že je preplnené parabénmi, nehydratuje... Toto im teda nevyšlo.





Bioderma Atoderm Lait


Toto telové mliečko je najdrahšie z tu mnou spomínaných. No ja som si ho zaobstarala za 4€ v akcii, ktorú máva Bioderma a to Bioderma for everyone. Čo hneď musím skritizovať je balenie, pretože to otváranie je strašné !!!! napriek tomu, že je totožné s tým Baleáckym ( na prvý pohľad ). No toto nejde otvoriť ani suchými rukami, nie ešte nejakými natretými. Teda ide, ale vylomím si asi všetky nechty a oddelím si ich od lôžka ( čo sa mi pri jednom aj stalo a mala som celý necht podliaty krvou, fakt super) a potom som to otvárala jedine zubami. Neviem, či mám práve ja nejaké vadné balenie alebo sú všetky také. Ale keď som sa konečne dostala k samotnému krému, je to už o niečo lepšie. Dostala ma vôňa, ktorá je taká príjemná, nevtieravá a vydrží aj chvíľku po natretí. Oceňujem to, že sa ihneď vsiakne a taktiež sa mi lesknú nohy, no nie sú mastné ako po oleji ( čo dáva logiku ). S hydratáciou mi to príde totožné ako u Balei, ktorá mi vyhovuje, čiže nič nevyčítam. Keď to celkovo zhrniem, toto mliečko je fajn, až na to otváranie, privítala by som pumpičku aj v tomto menšom balení.



Tramtadadááá

1. miesto - Balea Mango mambo
2. miesto - Bioderma Atoderm Lait
3. miesto - Dove pure & sensitive

P.S. nezabúdajte na prebiehajúcu giveaway , ktorá končí už o pár dní!!! :)

5 komentárov:

  1. Ahoj, máš pravdu nožky je třeba hydratovat, a hlavně teď v létě, kdy by nohy měly v sandálech vypadat dobře :) Já teda používám krém od Avonu a jsem spokojená, ale asi vyzkouším i tu baleu, díky za tip! :) ;)Nechceš se navzájem sledovat? :) Kdyby ano, nech mi kometář :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je strašný pohľad na suché päty a neupravené celkovo nohy :D

      Odstrániť
  2. Ja mám svoj obľúbený krém od Balei, myslím že je s výťažkom z olív, pekne vonia a super hydratuje :)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super recenzie a o nohy sa kazdopadne treba starat ! :D
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prekvapilo ma, že Dove práve tento variant je riedky, z mojich skúseností tie Purely Pampering sú dosť hutné, hydratujú tak normálne ako iné telové mlieka, teda no možno trochu lepšie a naviac majú krásne sladké vône, ktoré sa udržia na tele až do rána. Je to fakt super, ja na Dove telové mlieka nedám dopustiť. Biodermu som nikdy neskúšala.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks