pondelok, 30. júna 2014

ukážkové nôžky do sandálkov :)

Už pár dní tu máme leto, hoci dnes to tak za oknami nevyzerá, snáď sa čoskoro vyčasí a my budeme môcť opäť vyvetrať sukničky, kraťase, sandálky. Nie je horší pohľad ( teda áno sú ďalšie :D ) ako na suché, popraskané päty, olúpaný lak na nechtoch, neostrihané, no celkovo neupravené chodidlá. Dnes by som vám chcela ukázať, ako sa o svoje nôžky starám ja, aby som sa nehanbila chodiť v žabkách, sandáloch.



V prvom rade obrusujem suchú kožu na " mokro " čiže si spravím pre nôžky kúpeľ, ktorý je istým spôsobom aj relaxácia. Používam toto mliečko do kúpeľa s levanduľovou vôňou, konkrétne od Avonu.
Trošku mliečka vylejem do kýbla / lavóru s teplotu vodou a nechám nohy odmáčať cca 15 minút. Tým mi zmäkne pokožka nôh a môžme začať obrusovať.






Používajú sa rôzne pemzy, škrabky, ... no ja som si najviac obľúbila tento pilník od značky scholl. Máme ho už pár rokov a stále skvelo slúži. Bol kupovaný v 101 drogérii aj s krémom na nohy za 6€ sa mi zdá ( predsa už je to dávno ☺ ). Pilník má dve strany - jednu hrubšiu, ktorá slúži na odstránenie hrubšej kože a druhú jemnejšiu, ktorá len vyhladzuje povrch pokožky. Naozaj stačí pár krát prejsť a vaše nôžky budú ako bábätkovské.





prvá strana :)

druhá strana :)


Potom si upravím nechty, ostrihám a nalakujem. Nič nezvyčajné ( dnes som zladila nôžky s nechtami na rukách ☺ ). Opäť ako vždy, lakom od Coloramy v odtieni 310, o ktorý sa súťaží aj v letnej giveaway a postup kvetiniek je v tomto článku


Následne už len nakrémovať nôžky. Najobľúbenejším krémom je samozrejme od Balea s Ureou, ale bohužiaľ som ho už v žiadnej DM nevidela ! Prečo vždy musia najlepšie veci prestať predávať. Bohužiaľ mám v ňom už len minimum a už len krém od Oriflame, ktorý síce nie je zlý ale nie je ani dobrý.


a Wualá tu je výsledok :)



P.S. Ak by ste mali tip na nejaký super krém na nohy, ktorý sa aspoň čiastočne vyrovná tomuto Balea, mi prosím napíšte. Ďakujem ;)


4 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks