sobota, 28. júna 2014

pieskáče Rimmel & Gabriella Salvete

Ahojte☺ Možno som už trošku pozadu s pieskovými lakmi, no stále majú mnoho obľúbencov. Ani tie cukrové laky, ani flitrové nie sú také úžasné ako práve spomínané "pieskáče". Ja teda vlastním konkrétne dva. Každý z jednej značky. Idem trošku hlbšie sa na nich pozrieť a porovnať, ktorý mi viac vyhovuje ☺







RIMMEL
Vlastním odtieň 003 Aurora, čo je vlastne odtieň niečo medzi bledofialovou, cez striebornú, metalickú. Miž maž všetkého. Obal ma nejako nenadchol, okrúhla nádobka, nič prevratné. Pri lakovaní sa klasicky potrebujú dve vrstvy a zakryje celé lôžko nechtu. Pri jednej vrstve, sem tam niekde trošičku ostane viditeľný nechtík. Štetec má trošku širší a naberá viac laku ako by som chcela, ale tak vždy ho otriem. Lakuje sa pomerne dobre a aj rýchlo uschne. Výdrž hodnotím kladne, cca 7 dní bez olúpania. Veľmi rada ho nosím na prstenníku a zvyšné nechty buď ružovou, fialovou alebo novou krásnou farbou, ktorú môžete vyhrať v prebiehajúcej giveaway. Odlakováva sa trošku horšie, ako všetky flitrové, cukrové a pieskové. Cena bola cca okolo 2,79€. Ako mínus vidím trošku v odtieňoch, pretože aspoň v Bratislave v DM ich bolo veľmi málo na výber ☻


krásne sa ligoce :)

ukážka štetčeka :)


GABRIELLA SALVETE
Od GS vlastním odtieň 12 LOLA, čo je princeznovo sladká ružová. Obal tu už hodnotím kladnejšie, príde mi omnoho krajši ako hore u predchodcu. Čo sa týka vrstiev laku, tiež treba použiť dve vrstvy a taktiež sa odlakováva trošku obtiažnejšie, ale čo by sme pre krásu nespravili ☺ Výdrž tu už je omnoho horšia!!! Som rada ak vydrží nejaké 2-3 dni a to už mám niekde zádery a konce ošúpané. A som veeeľmi lenivá si tak často odlakovávať nechty. Štetec má trošku užší ako Rimmel, ale taktiež sa s ním dobre lakuje. Obsahuje jemný shimmer a na slniečku sa krásne vyníma. Cena je tuším 3,19€ v 101 drogérii, ale ja som ho zohnala v Tete drogérii za 2,79€. Čiže cenovo vychádzajú rovnako.




Ak to mám pár vetami zhodnotiť, pre mňa výdržou určite Rimmel. Cena je rovnaká a náročnosť odlakovania taktiež, takže tam nemám čo hodnotiť. GS som si lakovala častejšie, pretože je to dokonalá farbička a na letnej opálenej pokožke sa bude skvelo vynikať. Pre mňa je víťazom práve Rimmel.
Rimmel štetček trošku väčší :)


Ktorý pieskáč je pre vás lepší? Od rimmelu či GS ? :) 
P.S. nezabudnite sa zapojiť do letnej GA ktorá trvá už len dva týdžne ! :)
P.S.S. Tie čo chodíte na zš / sš sa pochváľte aké bolo vysvedčenie ;)

2 komentáre:

  1. Ahoj

    pozývam ťa na giveaway o úžasný náhrdelník
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2014/06/giveaway-multi-coloured-statement.html

    prajem krásny deň
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají krásně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks