štvrtok, 12. júna 2014

lakovací tag :)

1. Koľko lakov vlastníš?
No keďže bývam prechodne na 4 miestach, ťažko spočítať presný počet lakov, pretože tam mám niekoľko a zase hentam mám niekoľko, ale čo som narátala doma v byte tak 21. Trošku menšie číslo ako pri iných blogerkách čo? :D Samozrejme bolo ich viac, ale asi pred mesiacom som ich zredukovala, pretože niektoré boli vyschnuté, niektoré minuté, niektoré sa nedali ani len otvoriť alebo za čias mojej mladosti laky kupované u číňana! Potom v mojom druhom domove ( dome ) mám asi 5 ďalších lakov (prevládajú ružové, 4 ružové a jeden strieborný s tým tenkým štetčekom na zdobenie) a na internáte mám ďalšie ( cez fialové, s pieskovým efektom,...).Ale tak asi počtom nepresiahneme počet 40 lakov a som na seba hrdá ! Pretože zbytočne by som vyhodila peniaze za laky, ktoré by mi uschli a nemám otca bankára :)

2. Aká je tvoja obľúbená značka lakov, aké laky nakupuješ?
Neviem či mám obľúbenú značku lakov, ale teda najviac lakov mám od Oriflame, keďže som / bola som poradkyňa Oriflame. Za mňa teda môžem odporučiť tieto laky, ale len z rady Pure Colour. Nenápadné laky, no na mojich nechtoch vydržia najdlhšie a to aj bez použitia podlaku a nadlaku! Nežltnú mi z nich nechty a naozaj mi tých 5-7 dní vydržia bež olúpania a oškrenia. Ale nie všetko môže byť dokonalé a jeden odtieň mi od nich nevyhovuje a len pruhuje a vôbec nie je pekný na nechtoch ( mám ho na internáte v poličke a nepoužívam, škoda no).



Dva laky vlastním rovnakej farby, pretože je úžasná! A to konkrétne ten úplne napravo, ktorý je vlastne aj tretí zľava. Ten druhý zľava, tmavomodrý vôbec nepoužívam, tuším len raz som ho mala. Nie som ten typ na tmavé laky. Ešte mi sem chýbajú do zbierky asi 4 laky.

3. Aký je tvoj najobľúbenejší lak? Ktorý najviac nosíš?
Často ani nemávam nalakované nechty, ale keď už mám nalakované tak týmito


Napriek tomu že COLORAMU mám najnovšie kúpenú, asi týždeň, si u mňa získala pevné miestečko medzi lakmi! Kryje v jednej vrstve, úžasná farba, výdrž a cena! Všetko úžasné a to len v jednom laku :). Na tomto pieskovom v odtieni Lila milujem tú farbu a textúru. Výdrž je už horšia, pretože mi po 2-3 dňoch opadáva, olupuje a musím odlakovať, čo ide teda horšie. A ten druhý zprava od Oriflame top! Nádherná farbička, ľahko sa odlakuje, vydrží neporušený tých 5-7 dní a cena bola okolo 1€ v akcii. 

Taktiež často použijem aj tento trblietkový ako vrchný lak, ale väčšinou len na jeden prst. Trošku horšie sa odlakováva, ale to mu odpustím. A stál ma 99 centov v Trnave v Maxe v tej bižutke.


4. Aký druh laku más najradšej?
Samozrejme páčia sa mi pieskáče, páčia sa mi s trblietkami, páčia sa mi klasické. Každý má výhodu v niečom inom :) Záleží od nálady, ktorý si vytiahnem a nalakujem.

5. Aký druh laku obvykle nevyhladávaš?
Asi drahé laky :D praskajúce, a farbou nejaké modré, zelené,...

6. Ktorý lak je tvoj najnovší?
Už som to spomína vyššie a práve ten ružový od Maybelline COLORAMA ♥

7. Ako skladuješ svoje laky?
Kedysi som ich skladovala v krabičke takej okrúhlej, no potom sa mi tam nezmestili tak klasicky na poličke rozložené, aspoň ich mám všetky pokope a vidím na ne :)

8. Aké laky si plánuješ kúpiť?
Neviem, neplánujem. Ale každopádne nie žiaden drahý, možno očekujem ďalší z COLORAMY :)

9. Kupuješ si odlišné odtiene alebo podobné? Ktoré odtiene preferuješ?
Ako som ich dala takto pokope tak som si uvedomila že som zaťažená na ružové a červené laky, mám ich asi 3/4 :) Asi som romantický typ zaťažený na dievčenské farby :)

ešte sem chýbajú červené a ružové laky ( asi 8ks)

10. Ladíš laky s oblečením alebo make upom?
Asi nie, je mi jedno či mám ružový lak a som celá v modrom. Na tom si nezakladám :)

11. Používaš laky denne alebo len na špeciálne príležitosti?
Záleží to od nálady a od času. Napríklad teraz nemám vôbec nalakované nechty už asi 5 dní a čuduj sa svete žijem! Dá sa to zvládnuť :)

12. Ktorý lak používaš najmenej?
Asi tie modré a zelené čo mám. Kupované sú kvôli gélovým nechtom a maľovala som s nimi kraslice :D Aspoň niekde som ich využila, ale na mojich nechtoch nie. A ešte ten od Essence s tými guľôčkami.





13. Más nejaký vysnený lak, ktorý by si si chcela kúpiť?
Asi by som chcela niekedy vyskúšať laky O.P.I alebo Sally Hansen. Niekto si ich chváli, niekto na ne nadáva. Ale na ne si budem musieť asi počkať.

14. Koľko si najviac minula peňazí za lak?
Fúúú netuším. Asi za rimmel pieskáč 2,19€ :D Nie som z tých čo míňajú majland za laky. Zvyšok mám len okolo 1€ alebo dokonca aj pod 1€ ak bola dobrá akcia.

15. Ktoré obaly lakov sa ti páčia najviac?
Jednoznačne najkrajší obal z mojich lakov má práve tento Oriflame Demi Moore. Príde mi veľmi luxusný, keďže je kombinovaný so zlatou.


16. Je nejaký lak, ktorý si si kúpila viackrát ?
Mám a je to už vyššie spomínaný od Oriflame. Jeden sa mi už skoro minul a mám ešte druhý ♥ :)

Ak ešte niektoré ste robili tento lak, hoďte mi sem link rada si prečítam :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks