sobota, 28. júna 2014

flower nail ♥

Prajem krásny víkend, dnes už druhým článkom. Mám úspešne po skúškach a konečne čas na články ! hurááá ☺. Vonku je nádherne a ja som dostala inšpiráciu - kvetinky na nechtoch, ktoré sú jemné, ženské a skvelo sa mi budú hodiť k narodeninovým šatičkám alebo novej sukni. Teraz som si rýchlo nalakovala nechty, aby som vám ukázala zjednodušený postup o takéto nechtíky. Prepáčte za okolie nechtov, ale odlakujem si to, až keď bude poriadne uschnutý lak ( maximálne sa mi to zmyje :) )
najprv skúška na umelom :)

a výsledok na mojom :)

Ale pekne postupne :)

Tieto všetky laky som použila.
1. ako podkladový som použila starú Maybelline mini Colorama v odtieni 70 Ballerina, napriek tomu, že už má pár rokov, stále drží a lakuje :)
2. Za poslednú dobu môj najobľúbenejší lak Maybelline Colorama v odtieni 310, čo je prekrásna farba a aktuálne môžete o ňu súťažiť v prebiehajúcej GA ( 2 vrstvy )
3. na prstenník som použila tento lak od Oriflame v odtieni Pearly Beige ( 2 vrstvy )



4. na kvetinky som použila ružový lak taktiež z Coloramy v odtieni 83, nádherne sýto ružová

 ( spravila som jemné ďubky ☺ )

5. do kvetiniek som opäť použila lak č.2 čiže ten marhuľkový a ako keby " vytieňovala " kvetinky.
6. zeleným lakom z bižutérie značky AiSHA som dorobila okrasné lístočky a wualá máme nechtíky



Už len prelakovať topcoat-om a počkať, kým všetko krásne uschne a odlakovať okolie zašpinené ( prelakované ).

No čo ? Páčia sa vám moje dnešné nechty ? Privítali by ste častejšie nechtové tutoriály? :)


P.S. nezabúdajte na prebiehajúcu giveaway :)



2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks