štvrtok, 5. júna 2014

Bioderma for everyone :)

Ahojte kočky, nastal nový mesiac a opäť nám Bioderma ponúka výrobok za mesiaca za 4€. Momentálne je to Bioderma Atoderm Lait 200ml. Sada je vhodná na suchú atopickú pokožku. Kúpila som ho dnes a ešte stále je k dostaniu v lekárni na Floriánskom námestí v Bratislave, nikde inde som ho už nevidela :)
http://bioderma.cz/bioderma-atoderm-sucha-pokozka/bioderma-atoderm-lait-mleko-200-ml

Pôvodná cena tohto krému je okolo 12-13€. Veľkú výhodu má, že je vidno koľko ešte vnútri ostáva a budem vedieť, kedy som u konca a môžem prestrihnúť balenie aby som ho celý minula :) Recenzia bude naň neskôr, keď ho poriadne odskúšam na moje suché nohy, na ktorých mám šupinky a svrbia ma :/


Majte sa krásne ahooj :) a neváhajte a zaobstarajte si ho :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks