štvrtok, 12. júna 2014

atoderm <-> hydrabio :)

Keďže nastali horúčavy a treba dodržiavať pitný režim, nemôžeme zabúdať ani na hydratáciu pleti. Ja mám na to dvoch expertov (opäť) od Biodermy a to konkrétne Atoderm Nutritive a Hydrabio Riche.


hviezdy v akcii :)



Hydrabio Riche som zakúpila za 4€ ešte v apríli v "akcii" Bioderma for everyone. Na oficiálnej stránke Bioderma je písané ↓

Hĺbková hydratačná starostlivosť
• Suchá, až veľmi suchá dehydratovaná pokožka.
• Vďaka patentu Aquagenium® prinavracia pokožke jej prirodzenú schopnosť hydratácie.
• Pokožke dodáva pocit hebkosti a jemnosti.
• Po aplikácii zostane pokožka jemná a napnutá.
• Hypoalergénny.
• Patentovaný biologický komplex Aquagenium® stimuluje schopnosť pokožky v hlbších vrstvách vytvárať a na svojom povrchu udržať vlhkosť, ktorá je nevyhnutná pre rovnovážny stav.
• Krém Hydrabio Riche pokožku dlhotrvajúcu hydratuje až do hĺbky.
• Po aplikácii Hydrabio Riche zostane pokožka jemná a napnutá.
Tento krém máme hneď ďalší v zálohe a to konrétne dostala maminka ako výhru. Je ľahký, rýchlo sa vstrebe a parfumácia je také jemná, vhodná aj pre tých, ktorí nemajú v obľube výrazné vône. Je dostupný vo všetkých partnersých lekárňach, ktoré nájdete na stránke Biodermy tu. Odporúčaná cena je 21,69€ , ale dá sa nájsť aj za menšiu cenu, cca 18€. Ja osobne nie som majiteľkou dehydrovanej pleti ( čo nie je dlhodobý stav, ale krátkodobý) ale napriek tomu som sa s ním natierala. Ničím mi nepoškodil, no nie je to môj top krém.




Veľké plus vidím v dávkovaní a to konkrétne v pumpičke. Ešte sa mi nestalo, že by som si vytlačila priveľké množstvo, vždy tak akurát. Je to aj hygienickejšie, ako keby mal byť v nejakej sklenenej nádobke, kde by sme krém vyberali prstami. Keď sa bude krém míňať, vydolujem z neho všetko a nebudem musieť nič prestrihávať. Obsahuje 40ml krému. Hodnotím ho na tých 75%-80%.


Každopádne poďme si posvietiť na môjho obľúbenca, o ktorom som už písala článok včera a to konkrétne v tomto. Tiež je to extra ľahký, biely krém a obsahuje 40ml krému. Natieram sa s ním večer a nasledujúce ráno cítim, že som sa natrela a moja pleť nie je vysušená, ale pekne hydratovaná. Po pravidelnom používaní tohto krému sa mi moja pleť odvďačila a to zmiznutím akné ( palec hore :) )




Čo o ňom píšu na ofic. stránke Bioderma je ↓
Vysoko výživný a upokojujúci krém.
NOVINKA
 TVÁR
 Vyživuje a chráni.
 Obnovuje kožnú bariéru.
 Upokojuje.
 Optimálna tolerancia. Bez parfumu. Hypoalergénny.
 Vďaka strate vody a lipidov sa môže narušiť hydrolipidický film pokožky. Ten plní funkciu ochrannej kožnej bariéry na povrchu pokožky a je dôležitý pre zachovanie kožnej hydratácie. Pri narušení sa pokožka vysušuje, stáva sa hrubou, šupinatou a citlivou.Atoderm Nutritive je vysoko výživný krém kombinujúci aktívne látky: bambusové maslo a extrakt z avokáda, známe pre svoje obohacujúce, regeneračné a upokojujúce účinky a ďalej hydratačné látky vazelína a glycerín.
 Patent D.A.F.* účinne zvyšuje prah tolerancie pokožky.
 Atoderm Nutritive má nemastú bohatú textúru.

* D.A.F. : Dermatological Advanced Formulation


Odporúčaná cena tohto krému na pleť je 9,89€ ale dá sa zohnať aj o trošičku lacnejšie :) Ja som ho kúpila v zimnom sete aj s balzamom na pery a krémom na ruky za 15€ a nebanujem teda! Všetky tri vecičky sú moje lásky od prvého použitia. Predsa len má jednu nevýhodu a to je obal. Už som na dne krému a ťažko sa vytláča a len vyfrckáva :/ Budem ho musieť už rozstrihnúť, nech z toho "zlata" dostanem všetko. Napriek všetkému mu dávam 90% ( dole za obal :/ )

A na záver som spravila ( v SKICÁRI :D ) túto tabuľku na porovnanie :)

Aby sa správne chápalo, aj Riche hydratuje, ale predsa len mne viac pasuje Nutritive a tým aj jeho vôňa ♥ Nádherne vonia a jednoznačne porazil Riche :)

A čo vy ? vyskúšali ste niektorý krém? :)
a inak mám novú fb stránku, tak ak chcete dajte like sem :) budem veľmi rada ! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks