pondelok, 3. marca 2014

nový začiatok týždňa :) & new in :)

Prajem krásny začiatok tohto týždňa. Už je konečne marec a prichádza k nám jar. Hneď je všetko veselšie, krajšie vrátane mojej nálady. V prvom rade sa chcem poďakovať všetkým, ktorý občas kliknú na môj blog, pretože skoro 300 videní je už pre mňa niečo a hlavne keď pozriem o pár minút a nových 15 pozretí a keď si ma niekto pridá do GFC jásam ešte viac. Takže ešte raz vďaka :)


Po včerajšom vzhliadnutí recenzie tu u Zuzky ma nejako navnadila na prírodnú značku manufaktúra. Ihneď som utekala do Centralu v BA a do mojej zbierky šampónov, ktorá je veľká, som si zaobstarala pivný vlasový šampón, o ktorom sa môžete dočítať tu . Zatiaľ som si s ním moje " hniezdo " neumývala, ale dnes to napravím a najneskôr budúci týždeň sem dám recenziu naň. Ale čo sa týka vône, keďže pivo neľúbim som si myslela že mi bude smrdieť, ale práve naopak, vonia mi tak prírodne až to neviem opísať, ale naozaj krásne ♥ :) . A tá mašlička navrchu, úžasné. Musím pochváliť aj ochotu pracovníčky v obchode, hneď sa mi venovala o čo mám záujem a či to chcem aj zabaliť. Nebola jedna z tých nepríjemných, čo len čakajú, či si niekto niečo kúpi a sedí na riti nedajbože s mobilom v ruke. Určite tam ešte zavítam. Objem šampónu je 300ml za cenu 5,95€ ( na internete je za 5,65€ ). Cena je vynikajúca za prírodný šampón, bez silikónov, parabénov a inej chémie. Radšej si priplatím pár € za kvalitu ako nejaké šuvixy a potom to aj tak vyhodím a dám za to viac ako za kvalitku. Lákal ma Aussie, ale má parabény , čiže u mňa zlyhal.



tá mašlička ♥

Zavítali sme samozrejme ako inak aj do drogérie DM. Priateľ si kúpil deodorant a ja som zavítala k sprchovým gélom, pretože už jeden mi uňho dochádza. Dala som mu jeden ovoňať a hneď mi ho schválil, vraj budem jeho broskyňka, aj keď je to kokos+ nektarinka :D. Aj to sa čudujem, že mi ho schválil, lebo mi nadáva koľko € míňam za kozmetiku. Sprcháč vonia sladko, krásne ako všetky balea. Za cenu 0,99€ o objeme 300ml nebolo čo váhať.



Dochádza mi už aj zubná pasta a tentokrát som siahla po tejto od SENSODYNE Total care s vylepšeným zložením. Mám dosť citlivé zuby, táto má proti citlivosti napomáhať, tak uvidíme či aj pomôže :) . Cenu vám povedať neviem, platila maminka :)





A na záver, pri zadaniach do školy si idem vychutnávať tento čajík :). Krásny zvyšok dňa prajem :)



Máte aj vy niečo z manufaktúry ?? :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks