nedeľa, 23. marca 2014

Môj prvý balzam na pery :)

Samozrejme sa nejedná o prvý balzam na pery čo vlastním ( mám ich asi 20 :D ) ale ide o prvý môj vlastnoručne vyrobený balzám. Už z predchádzajúcich článkov máte možnosť vidieť, že ma chytila vlastnoručná výroba kozmetiky, samozrejme nie dekoratívnej :D

Na výrobu balzamu budeme potrebovať
- včelí vosk
- bambucké maslo
- kokosový olej

Tieto suroviny som tam teda dala aspoň ja. Môžete dať aj iné maslá, iné oleje, je to na vás. Vosk zaistí, že sa nebude roztekať. Všetko som dala roztopiť v pomere 1:1:1. Roztopené, zamiešané som to vyliala to vyvarenej tubičky a dala do chladničky stuhnúť. Stuhlo to asi za minútku aj to preháňam.

roztápa sa vosk



hotový balzám :)

Vonia po kokosovom oleji, jemné sa roztopí na perách a zanechá jemnú vrstvu. Natrela som si to v noci, ako som šla spať a ráno som mala ešte na perách vrstvičku. Palec hore a opäť dobrý pocit zo seba :)

4 komentáre:

  1. určite to je potom radosť sa natierať takým vlastnoručne vyrobeným balzamikom:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno :) mám ho vedľa seba a mastím sa s ním furt, aj keď nemusím :D

      Odstrániť
  2. Dobrý nápad, asi vyzkouším, protože balzámů není nikdy dost :-)

    Mimochodem jsem tě nominovala na mém blogu na TAG: Liebster Blog Award. (http://moje-male-radosti.blogspot.cz/2014/03/tag-liebster-blog-award.html)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskúšaj :) výroba ma vyšla na pár centov, asi nejaých 20-30 :D a za tú cenu nikde prírodný balzám nezoženieš bez chemických zložiek :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks