sobota, 22. marca 2014

DIY : telový píling

Blížia sa maminkine meniny a ja som od radosti nevedela čo jej mám kúpiť. Sviečky a šálky som vyčerpala už ako násť ročná :D a nechcela som za to dať veľa peňazí ( nenávidí to :) ). Tak som sa dala na výrobu DIY vecičiek :) Ako prvé bolo telové maslo a druhé boli bath balls. Snáď to využije a poteší sa :) Nie je to prepchaté chemikáliami, ale všetko prírodné. Na prípravu pílingu som potrebovala

- pol šálky kryštálového cukru
- pol šálky hnedého cukru
- trošku nastrúhaného kakaového masla
- kokosový olej
- ricínový olej



Do misky som vysypala cukor jeden aj druhý, pridala kokosový olej, by očko aby sa mi to krásne zahustilo, pár kvapiek ricínového oleja. Poriadne som to zamiešala a šupla do vyvarenej nádobky od džemu :D.





Už len dať tomu mašličku, nejaký nápis a posledný darček pre maminku hotový. Nedalo mi to a vyskúšala som si ho teraz, a aj po umytí si nemusím nakrémovať ruky. Vďaka kokosáku a kakaovom masle sú krásne vyživené :)

Nakoniec som ich dala do formičiek do chladničky a po ztuhnutí mi vzišlo toto :). Páči sa mi to viac :)

Na pokožke sa bude topiť a pílingovať :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks