pondelok, 31. marca 2014

Bola som nominovaná...

...dosť ma prekvapilo, keď som zazrela komentár, že som nominovaná na TAG. Predsa len nemám ani len čitateľov ( teda nie veľa :) ) a nik skoro môj blog nepozná. O to väčšie bolo to prekvapenie.

Tento TAG je pro začínající blogy, hlavně pro ty, kteří mají méně jak sto pravidelných čtenářů. Bloggerka, která Vás nominovala Vám dá deset otázek, vy na ně odpovíte a vymyslíte nových deset otázek pro blogy, které nominujete zase Vy. " aspoň tak napísala blogerka s blogomhttp://moje-male-radosti.blogspot.cz/


Tak poďme na to :)
1.       Dáš peníze raději za kosmetiku nebo za oblečení?
Moja väčšia úchylka je asi kozmetika, aj keď sa moc nemalujem :D skôr míňam na rôzne krémy a stále verím, že budem krajšia :D. Občas mám taký deň ( hlavne keď sú peniaze :D ) že idem do obchodov a niečo si kúpim, ale nemám to nejak za potreby.

2.       Co v poslední době sleduješ za seriál?
Ja som taká seriálová kráľovná. Sledujem napr. Pretty little liars, The carrie diaries. Keď som mala ľahší semester sledovala som aj Jane by design, Upírske denníky. Ak sa ráta za seriál Dva a pol chlapa, tak to je moje ♥ :D pozerám od začiatku už asi 4x a stále ma to neomrzelo :)


3.       Jaký by si doporučila film?
Fúú, netuším. Je viacero dobrých filmov , ktoré som videla niekoľkokrát a stále ma bavia. Napr. Skús ma rozosmiať ( ide v sobotu na Markize :D ), Millerovi na tripu, animák Turbo a mnoho mnoho ďalších.

4.       Najíš se raději v restauraci nebo doma?
Na reštaurácii je výhoda to, že si môžem dať čokoľvek na čo mám chuť a nemusím sa trápiť s prípravou, nič kupovať kuchtiť, aj keď ma to baví, len nie je čas :/ . Občas zhreším a zájdem do MC Donaldu ( ale len na ten Wrap s grilovaným kuracím mäskom + hranolky+ cola ). Inak sa stravujem jedálňami na internátoch alebo si s priateľom niečo ukuchtíme.

5.       Maso nebo zelenina?
Mäso so zeleninou :) Hmm taký kebab tanier ♥

6.       Jaký blog nejčastěji čteš?
Nemám vyhradený blog, ktorý je najobľúbenejší. Skôr typ článkov, viac ma zaujímajú nové veci, recenzie, spotrebované, DIY. Menej nejaké tagy, návody na jedlo,... Ale tak určite to je KatkaZuzka,Klárka, a ďalej napr. Rendy, atď atď. Boli by sme tu asi do zajtra ( čo je za 39 minút, akurát keď to píšem :D )

7.       Je lepší město nebo vesnice?
Každé má svoje pro a proti. Dedina vo mne evokuje kľud, čistotu, žiaden stres a moje mačičky najkrajšie. Mesto má zase výhodu v ľahkej dostupnosti všetkého čo potrebujem. Som spokojná s tým ako a kde žijem :)

8.       Co si myslíš o produktech Apple? (Popřípadě vlastníš nějaký?)
Nevlastním nič od nich, ani asi nebudem ( nie sú financie :D ). Je to určite nejaká tá kvalitka, vidím to na bratových Macbookoch a rôznych iných vychytávkach. Možno raz niekedy :)

9.       Jaký je Tvůj názor na TAGOVÉ články?
Toto je môj prvý, nevidím v tom zmysel. Hoci si niekedy rada prečítam / pozriem nejaký TAG a nasmejem sa a zistím, koľko spoločných vecí / vlastností mám s dotyčnou.

10.   Jaká je Tvoje nejoblíbenější činnost?
Leňošenieeeeee :) Mojkanie sa s priateľom, pritom pustený nejaký dobrý film, výborné jedlo, nejaký džúšik a nič mi nechýba ( okrem rodičov :) )


TAG je u konca a kto chce kľudne si prevezmite otázky. Prajem pekný týždeň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks