utorok, 11. februára 2014

zima : starostlivosť o ruky :)

Zima ako taká dorazila aj k nám, aj keď nie v takom stave ako v Rakúsku, Poľsku a tam, kde majú snehu habadej. ( Som zvedavá aké budu hladiny riek keď sa to začne roztápať :D ) . Dokonca aj v horúcom Egypte prvý raz snežilo a čudovali sa, že ako to je možné. To len u nás skoro nič, ale tak môžeme si za to sami. OK, ale dosť už o tejto téme. Ja som z tých, ktorý nenávidia zimu, teda okrem Vianočných sviatkov, kedy som zababušená do teplých vecí, pijem čaj, pozerám rozprávky, vyjedám sladkosti a pri mne horí voňavá sviečka :) ). Mojej pokožke dáva zima zabrať aj keď je pár stupňov nad nulou. Je suchá, drsná, dokonca som raz mala také ruky že celé žlté, také až moc vysušené, no fujky. Až nejak na strednej som si uvedomila, že sa musím začať starať o svoje telo, keď chcem teda v staršom veku vyzerať sviežo, čo teda chcem. Obdivujem niektoré ženy čo majú cez 40 a nikdy by som im toľko nehádala ! .... Raz chcem aj ja tak dopadnúť, no uvídíme. Ale tak, už sa dostaneme hádam k téme, ako sa starám o svoje ruky. Tento príspevok je možné vidieť na rôôôôznych iných blogoch, ale každá má iné triky, alebo aspoň iné prípravky na ne používa. V prvom rade si dôkladne umyjem ruky, aby som ich mala čistučké. Raz, max. dvakrát do týdžňa im doprajem bomba domáci píling ktorý pozostáva z olivového / kokosového oleja s cukrom ( viď foto ) .

olivový olej s cukrom :)

Keď chcem aby moje ruky boli naozaj že fakt vyživené, spravím si ten píling večer, nanesiem hóóóódne krému, vložím do sáčkových rukavíc ( buď čo sú pri pečive v obchodoch alebo priložené v krabičkách na farbenie vlasov ) a aby boli moje rúčky v teple, dám si ich do rukavíc. Síce chodím a spím jak trtko v rukaviciach ale ráno je to fakt bomba s mojimi rukami ! Hebké ako bábatko a za ten pocit to naozaj stojí.



Mala som píling aj od Avonu, konkrétne  Vyživujúci peeling na ruky a chodidlá s bambuckým maslom  ,  objem 75ml. Plná cena 7,50  ( aspoň tak teraz píšu na nete ) , ale neoplatí sa to za tú cenu, čakajte na rôzne zľavy a kobinované zľavy. Ten píling mi voňal ako káva, kakao, také niečo mňam ( veď predsa je s bambuckým maslom :D ) !!! Obsahoval také akurát zrniečka, prevoňal ruky, celú izbu ( mala som ho na internáte, kde mám umývadlo priamo v izbe ) a ruky hebkééé ! už len nakrémovať a ruky ako bábätko :) . No cenovo výhodnejšie a bez akejkoľvek chémie je predsa len ten olej s cukrom a spraví takú istú službu a možno aj lepšiu lebo je to zdravšie. :)
Obrázok z internetu, svoj som neodfotila, prepáčte :)


 Čo sa týka krémov na ruky tie som prestriedala fúúú mrte ich . Od garnier, cez oriflame, avon, dove ... Najviac som ich mala z oriflame.

 Momentálne skúšam krém na ruky od Dove pro age, no ale len trošku, pretože nie je učený na moju vekovú kategóriu a len tak v skratke :

+ v celku príjemná vôňa ( mamine smrdí, ale tak obsahuje slnečnicový a olivový olej )
+ obsahuje UREU ( čiže močovina ) má blahodárne účinky na pokožku
+ cena ( okolo 2€ )
+ vzhľad, ale podla neho si nie vždy vyberáme krémy

- obsahuje parabény
- výdrž ( pocit natretých rúk asi len pol hodinu )
- nie všade sa dá zohnať, aspoň u nás nie ( vo väčších mestách určite áno )

keď zhodnotím aké ma plusy a aké mínusy dávam mu tak 4b z 10b. Čiže ja už si ho nekúpim, resp. maminke.




Krém, čo naozaj stojí za povšimnutie je tento " Intenzívny regeneračný krém na ruky "  od Oriflame a sľubuje toto :
Intenzívny hydratačný krém na suché a popraskané ruky. Intenzívne hydratačné zloženie s bambuckým maslom, olejom zo sladkých mandlí a arniky horskej regeneruje a chráni suché, popraskané ruky. 50  ml

Cena bez akcie je 3.50€ , ale dá sa vychytať rôzna zľava, dokonca aj XXL balenia a to sa potom už naozaj vyplatí. Krém je slonovinovej farby ? ( no dobre nejaký krémovej farby :D ), nie je riedky ani moc hutný, taký skvelý, vonia na 1**** !!!! rýchlo sa zapracuje do rúk, neostávajú po ňom žiadne biele miesta, že by sa nevstrebal a ruky jemné, prevoňané, hydratované, no všetko len to skvelé :) odporúčam všetkými desiatimi :) za mňa 200% !! :)


1 komentár:

  1. Aj ja si ruky dávam do rukavičiek hlavne v zime, nerobievam to vôbec často ani nijako pravidelne, no zato som si kúpila originál bavlnené rukavičky od Essence, sú pekné fialové a krém sa do nich nejako extra nevstrebáva, ako kúra na ruky je to super, peeling si robím málokedy, na to som po pravde dosť lenivá, ale ruky si krémujem poctivo každý večer bez ohľadu na ročné obdobie. Mávala som s rukami v zime veľké problémy, boli strašne suché, praskali mi až do krvi a ja som nevedela, čo robiť. Odkedy ma spolubývajúca na intráku naučila tento trik praktizujem ho stále, ak nemám po ruke krém na ruky používam hocičo, telové mlieko, telové maslo, je to fakt jedno, hlavne nech sú ruky natreté a ono to fakt funguje, zima ma už netrápi.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks