štvrtok, 13. februára 2014

Get to know me :)

Keďže nemám vytvorený nejaký profil ( nemám to rada, ani na FB skoro nič nemám, na instagrame tiež), tak som sa rozhodla vám povedať pár vecí o mne :)


  1. Som 20 ročná ( skoro 21 ) študentka technického zamerania na vysokej škole.
  2. Som neuveriteľná bordelárka, rada upracem, ale keď som sama doma a nikto mi do toho nekecá :D
  3. Neznášam olúpaný lak na nechtoch, ale keď to tak mám ja, tak sa mi nikdy nechcú odlakovať nechty a chodím s nimi ako tupec.
  4. Neznášam mastné vlasy a trčiace uchá spoza vlasov.
  5. Fóbia z cudzích bosých nôh.
  6. Vlasy mi rastú neuveriteľne rýchlo asi 2cm za mesiac ( neklamem :) )
  7. Jediné, čo sa mi na sebe páči sú asi vlasy a aj to len niekedy :D 
  8. Strihám sa sama, neverím kaderníčkam.
  9. Som neuveriteľne veľmi lenivá, dokonca aj jesť si spraviť. :/
  10. Nedokážem povedať niekomu nie, vyčítala by som si to ( na moju škodu ).
  11. Občas som škodoradostná ( snažím sa to obmedzovať)
  12. Milujem nákupy !!!! 
  13. Neznášam zmalované devy ako veľkonočné vajíčka a nepochopím významu výrazne líčenie cez deň. Stačí linka špirála lesk a fičím.
  14. Milujem spánok a všetko s ním spojené vylyhovanie ♥
  15. Celý deň by som dokázala preležať v posteli, s papanicou, čajom a prezerať buď rôzne blogy alebo seriály, filmy :)
  16. Nevenujem sa žiadnemu športu ( = už lenivosť) - na strednej aj na zš som sa venovala 
  17. 17 je moje obľúbené číslo :D 
  18. Milujem ružovú, žltú a najnovšie fialovú ♥
  19. Moja úchylka sú balzamy na pery a sviečky ( mám ich asi okolo 50 :D )
  20. Neviem šetriť peniaze a na brigádu sa bojím aj ísť, lebo vždy mám pocit že niečo dokafrem a sklamem iných
  21. Moje vlasy prešli všetkými rôznymi farbami cez blond, čiernu, červenú, ryšavú, medenú,... ukotvila som pri tmavo hnedej ( prirodzená )
  22. Od malička mám vysnívanú svadbu, od sviečok cez obrúsky až po šaty ( choré :D ) a aj mená pre deti :)
  23. Milujem čaje ! jediné čo na nich neznášam je vždy počkať, kým trošku vychladnú, aby som ich mohla vypiť.
  24. Nie som trpezlivá a všetko zvládam stresovo (= vypadávanie vlasov a akné)
  25. Dokážem na nedekoratívnej kozmetike minúť haldy peněz.
  26. Nikdy mi nevydržal vzťah viac ako pol roka ( snáď sa tento zmení ♥ )
  27. Nenosím topánky na opätkoch, keď už tak na plnom.
  28. Bojím sa všetkých chorôb a smrti.
  29. Zbožňujem, keď môžem variť, piecť ( samozrejme, keď som sama doma :D )
  30. Samozrejmosť, pravidelné odlíčenie a čistenie pleti.
  31. Zavináče  a makrely ♥ ( asi jediné ryby, ktoré zjem :) )
  32. Dĺžka mojich vlasov asi do polky chrbáta ( už dlhšie sa nemení ), ale boli časy keď som bola ostrihaná na chlapca ( 7 trieda zš)

Ak ma niečo napadne, tak dopišem. Ale tak aspoň niečo, aby ste ma trošku spoznali :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks